hi im ling. i draw and blog and have a good time

THEY/THEIR pronouns please

COMMISSIONS: OPEN [SLOTS/STATUS]

#ART TAG
#MUSIC
#ANIMOL
#FANMIXES

TAGS I BLOCK!!!

occasionally NSFW

will ling qiowder ever go to sleep. stay tuned

Anonymous said: yeah fair enough, but oh no i havent gotten around to reading the manga but IF BAD THINGS HAPPEN i will probably cry i am NOT interested in ginko enduring more sadness. im mostly there for the weird babies

idk i cry like every other episode/chapter lmao but the bed of grass absolutely destroys me at the end, i wouldnt exactly describe it as sad though, it just hits me in all the right places

Anonymous said: OH BOY IM SO GLAD ITS SUCH A GR 8 series i would probably commission 286393 ossan ginko smoking pics from u if i had money lol but YEAH!! how pumped are u for season 2 part 2 or w/e it is

i havent been thinking about it a lot tbh, theres a lot going on irl right now but!!! when it comes back!!! im mostly waiting until they animate the bed of grass bc when that happens youre all invited to my funeral bc thats gonna be the end of me

Anonymous said: hello qiowder have you ever seen mushishi? idk what ur fave anime genres are but idk i feel like u might really like it especially ginko and sensei!!

YES!!!!!!! MUSHISHI IS ONE OF MY FAVORITE SERIES ITS SO SPECIAL TO ME

"The samurai… have invaded  your planet."

tryin to draw some other favs

ladro-s:

今さらアニメ六股篇みた。全蔵かっこいい~

It’s asmr incase you didn’t already know, search it on youtube :)

yeah ive looked up some of them!! im just too lazy to watch a lot on a regular basis lmao

when will ginzura bloom

boyfrienddogs:

boyfrienddogs:

Art

FUCK I FUCKED UP I FUCKED UP I FUCKED UP